Cava Duc De Foix Brut Reserva 75 Cl.
Elaborat a base dels nostres millors raïms de Xarel·lo, Parellada i Chardonnay de la collita de 2019 de vinyes pròpies.
La gran personalitat d’aquest cava reserva el fa ideal per disfrutar-lo tan com a aperitiu com acompanyant tot tipus de plats de la gastronomia nacional i internacional.
Segona fermentació en ampolla per mètode tradicional champenoise.
Capacitat: 0,75 cl.
El preu original era: 9,40 €.8,46 €El preu actual és: 8,46 €. (IVA inclòs)
Només a la Península
Premis




Certificats


Denominació d'origen
Grau alcohòlic
Nota de tast
Al·lèrgens
Elaboració
Una vegada seleccionats els millors raïms de cada varietat a les nostres finques, es van derrapar tots els raïms i en el cas de la varietat Chardonnay vàrem fer una maceració pel·licular en fred durant unes hores, els mostos flors van fermentar separats per varietats a una temperatura de 15ºC.
Una vegada fet el cupatge i l'estabilització del vi vàrem fer el tiratge. A les nostres caves de Sant Sadurní d'Anoia ha realitzat la segona fermentació a l'ampolla i la criança fins aquest moment que l'hem degorjat.
Conservació
0 ressenyes de clients
Has d'estar identificat per a penjar una ressenya.
De la nostra terra al teu cistell. T’ho portem a casa. Compra els nostres vins, caves i olis Covides. I completa el teu rebost amb productes seleccionats de proximitat i de la millor qualitat.







Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.