Dues medalles de plata per a Covides als Premis Vinari 2025
És un honor per a Covides anunciar que hem estat premiats amb dues medalles de plata als Premis Vinari 2025, un reconeixement que reafirma la nostra aposta per l’excel·lència, la sostenibilitat i el compromís amb el territori.
Els vins guardonats han estat:
🥈 Duc de Foix Cabernet Rosat 2024 – categoria Vins Rosats Joves
🥈 Celler Experimental 10 Syrah Negre 2024 – categoria Vins Negres Joves
Els Premis Vinari són un dels esdeveniments més importants del sector vitivinícola català. A través d’un tast rigorós per part d’un jurat format per professionals i tastadors de prestigi, es valoren els millors vins, escumosos i vermuts del país. Més enllà de l’àmbit tècnic, aquests premis tenen com a objectiu principal acostar la qualitat al consumidor final i reconèixer la tasca de totes aquelles persones que hi ha darrere de cada ampolla.
Aquest reconeixement no només ressalta la qualitat dels nostres productes, sinó també la passió i dedicació que posem a cada ampolla. És una recompensa al treball constant del nostre equip i dels viticultors que fan possible que dins de cada vi hi hagi l’essència de la vinya, l’esforç diari i el caràcter de la nostra terra.
A Covides continuarem treballant per elaborar els millors vins de la DO Penedès i els caves de la DO Cava, apropant els nostres productes de qualitat a tots els consumidors que valoren el compromís, la sostenibilitat i el gust per les coses ben fetes.
